25 maj 2010

hej mina solstrålar (;.


jag bryr mig inte att jag inte har bloggat på några dagar .
Ja tänkte blogga , och det är tanken som räknas xd .
Jag bryr mig inte om något idag ;d.
Inte att vi gick till halv fyra inte ngt .
Känns skönt (y).
Men iaf, dagen va mycket bra.
Många stoora skratt med sanna min baby .
Pluggat no hela fk dagen.
Gick hem med gabbe & adam.
Det blåste as mycket , så vi behövde nte trampa med cyklarna föör att komma fram.
Sanna och jag ska dra upp på stan i morgon på lååångrasten .
Måste köpa avslutningsskor , och bra kolla lite .
Ska försöka med ett långt inlägg.
Sanna och jag ska bestämma mer om på swedenrock sen .
Jag kanske ska ta en regel , att ha bloggpaus på helgen eller när jag inte kan.
För då slipper jag skriva "förlåt" i varenda mening-.-'.
Idag blev det mörkblåa jeans svarttröja och nitskärp.
" kanske"bloggar mer sen puss.



 finaste moster som kanske kommer imorgon ,inte setts på tusen åår .<3

Inga kommentarer: