17 april 2010

Lördag&jag är happy.

Hejsvejs ,kunde nte blogga igår för sov i husvagnen med johannes,sanna & emil.
Va riktigt kul ;dd.
Idag har varit en slappedag .
Bara chillat .
Ikväll blir det kanske va med sanna .
Hennes halv pappa fredrik fyller år.
Snart skola igen ,wtf.
Mamma har lovat mig en present för jag hjälpte henne med maten (a).
Bra jobbat tycker jag själv.
Imorgon MÅSTE jag städa mitt rum ?!.
Nu sitter jag och tittar runt på olika bloggar också.
Vill ha en ny header xd.
Men vet nte hur den ska se ut.*suck*
Nu ska jag berätta en sak ,hahha.
Jag va hos emilia i torsdags vi gick ner till ekenabben för att........men vi ville okej?
Iallafall ,vi skulle ut till en jätte stor sten .
Du hörde rätt mitt ute ,och vi skulle gå på stenarna mitt ute i vattnet.
Det gick jätte bra ända till slutet då vi fick jätte bråttom .
Emilia bara vi skulle varit hemma för 20 min sen .(hon skulle på träning)
Hon bara skynda ebba ,jag blev lite osäker med klev ut på dom hala stenarna i vattnet.
HALKAR OCH FÅR EN KALLSUP I DET ÄCKLIGA VATTNET.
HAHHAHAHAH ,jag skratta så jag grät.
Jag va dyngsur ,hela jag.
Jag skratta hela vägen hem för alla titta på mig.
Jag invigde iaf, årets första dopp .(y'
Maten kallar ,hejdå <3




 

Inga kommentarer: